iranmct

نتایج جستجو برای عبارت :

iranmct

تجربه برند یک واژه تخصصی به منظور توصیف برداشت و تصویر کلی مصرف‌کننده بالقوه از یک برند است. ازآنجایی‌که تجربه برند یک مفهوم نظری و غیرملموس است ، برای شناسایی و تعیین میزان تجربه برند ، یک شاخص یا ابزار قابل لمس و فیزیکی نیز وجود ندارد. تصویر برند به مجموعه تجربه مشتری از برند است که شاید ناشی از تبلیغات ، تجربه استفاده ، گزارش دهی و یا سایر تعاملات و مواجهات مصرف‌کننده با برند است.
تجربه برند در تمام مراحل و حالت‌هایی که مشتری با برند
خواسته مشتری
بازاریابان همچنان در پی آن هستند که مهمترین خواسته مشتری و اولویت‌های آنان را درک و طبقه‌بندی نمایند تا بتوانند نقاط ضعف محصولات و خدمات خود را شناخته و با خواسته مشتری برطرف نمایند، زیرا که موجب افزایش میزان رضایت مشتری خواهد شد.
نتایج تحقیقات موسسه CMO Council نشان می‌دهد که مهمترین خواسته مشتری در بازاریابی B2B در طی سال‌های اخیر تغییر ننموده است. پیش‌تر نیز در مقاله‌ای ( بازاریابی و فروش B2B و خواسته های نوین مشتری ) در خصوص خ
هنر سوال فروش 
سوال فروش ، تکنیک جمع‌آوری اطلاعات است . سوال پرسیدن باید همراه یک هنر باشد. زیرا که در خصوص هر چیزی می‌توان سوالی پرسید اما سوال فروش باید منجر به فروش شود، مگر اینکه هدف فروش نباشد. سوال فروش باید هدفمند و برای تعیین استراتژی فروش باشید.
با بررسی بیش از ۱۲ کتاب در حوزه مدیریت فروش و فروشندگی حرفه‌ای از افراد صاحب‌نظر و آکادمیک ( نه سخنرانانی که تجربه عملی فروش نداشته و صرفا دیگران را نصیحت می‌نمایند ) و نیز تجربه شخصی خود
رسانه تبلیغاتی
رسانه تبلیغاتی Advertising Media اشاره به کانال‌ها یا رسانه‌هایی دارد که تبلیغ در بستر آن انجام می‌شود. رسانه آن چیزی که موجب می‌شود ، چیزی از یکجا به جای دیگر برسد. مثل سیم مسی رسانه الکتریسیته است و جریان الکتریکی را از باطری به لامپ می‌رساند. رسانه تبلیغاتی برای بیان یک پیام انگیزاننده دست به تولید محتوا خواهد زد. پیام تبلیغاتی می‌تواند به صورت متن، صدا، عکس و ویدیو از طریق رسانه‌هایی نظیر تلویزیون، رادیو، وب‌سایت‌ها و یا ت
لوله فروش و قیف فروش 
پیش‌تر در مقاله‌ای به تفصیل در خصوص قیف فروش را شرح داده‌ایم :  قیف فروش و مشتری راغب . در این مطلب در خصوص لوله فروش توضیح خواهیم داد.
در واقع همه کسب‌وکارها با یک قیف فروش بزرگ شده و رشد نموده‌اند. به این ترتیب که مشتری ” ناآگاه از برند ” توسط شرکت تحریک و به داخل قیف هدایت می‌گردید و ممکن بود که کل مسیر را تا آخر طی نموده و سرانجام فروش صورت پذیرد.
 
در واقع این مسیر یک‌طرفه به سوی فروش فرض شده است در حالیکه در واقع
مارکتینگ ( Marketing بازاریابی )
مارکتینگ یا بازاریابی Marketing عبارت است از طیف گسترده‌ای از برنامه که بر اساس مخاطب ، رسانه و دغدغه‌های روزانه کسب‌وکارها خود را با شرایط بازار تطبیق می‌دهند.
تعریف انجمن بازاریابی امریکا از مارکتینگ According to the American Marketing Association : AMA
مارکتینگ عبارت است از فعالیت نهادها و موسسات که شامل خلق فرایندهایی در جهت تعریف روش‌های ارتباطی، تحویل و پیشنهاد مبادله ارزشمند به مشتری، خلق مشتریان کالا و خدمات ، شرکا و جامعه ر
تعیین ارزش وب‌ سایت
تعیین ارزش وب‌ سایت و یا تعیین ارزش برندهای آنلاین یکی از زیرمجموعه‌های ارزشگذاری برند است. . زیرا  که در ادامه به بیان علت و چگونگی تعیین ارزش وب‌ سایت خواهیم پرداخت.
بسیاری از برندها علاوه برداشتن یک دفتر و فروشگاه در یک یا چند نقطه جغرافیایی، دارای فروشگاه آنلاین نیز هستند. گاه برخی کسب‌وکارها ، صرفا در فضای مجازی هستند مانند آمازون ، دیجی کالا . این‌گونه کسب‌وکارها عملا تماس مستقیم و رودررو با مشتری ندارند .
به ا
طرح بازاریابی Marketing Plan
طرح بازاریابی ( برنامه بازاریابی , مارکتینگ پلن ) یک سند بسیار مهم برای هر کسب‌وکاری است که قصد کسب درآمد دارد. برنامه بازاریابی بیانگر برنامه واحد بازاریابی و کل سازمان در خصوص فرایند ما مارکتینگ در بلندمدت است.
در هنگام شروع یک کسب‌وکار ، دو چیز بسیار : زمان و منابع . به منظور تدوین یک استراتژی کسب‌وکار موثر و جدید و جلوگیری از اتلاف زمان و پول، به یک برنامه بازاریابی نیاز است. همچنین سند بازاریابی باید بتواند با
اولین گام در تاسیس یک شرکت ( کسب و کار جدید ) ، تعریف و شناخت "چرایی" وجود برند است. علت انتخاب کاری که انجام می‌دهید ، چیست ؟ علت وجودی کسب‌وکارتان چیست ؟ چرا انجام آن مهم است ؟
در خصوص چرایی،  ویدیویی از TED با سخنرانی آقای Simon Sinek وجود دارد تحت Start With Why که گفته می‌شود ، هر رهبر یا مدیری باید پیش از هر چیزی به این سوال پاسخ دهد. او توضیح می‌دهد که علت اصلی موفقیت بزرگ‌ترین برندهای جهان ( اپل ، آدیداس ، گوگل ... ) به خاطر کاری که انجام می‌دهند یا ر
بازاریابی به سبک دکتر هاوس
سریال دکتر هاوس  Dr. House یکی از موفق‌ترین سریال‌های تلویزیونی است که فقط یک فصل آن در حدود ۱۹ میلیون بیننده در آمریکا داشت و در ۶۶ کشور پخش شده است. هیو لوری که در نقش دکتر گرگوری هاوس در این سریال بازی کرد ، یک نابغه پزشکی عجیب و غیرمعمول بود که یک گروه از دکترها متخصص را  در بیمارستانی در نیوجرسی آمریکا ، گرد هم آورده بود تا به هم‌اندیشی به سبک شرلوک هولمز به روش تشخیص افتراقی، به شناسایی بیمارها و ارائه راهکار در
جایگاه برند Brand Positioning
منظور از جایگاه برند ، دلیل مشتریان هدف از خرید برند شما در مقایسه با بقیه برندهاست. این جایگاه این اطمینان را می‌دهد که تمام فعالیت‌های برند هدف مشخصی دارند. این جایگاه بر تمام راه‌های ارتباطی با مشتری تمرکز می‌کند.
جایگاه برند  شامل شناسایی و تعیین نقاط تشابه و تفاوت برای تعیین دقیق هویت برند و ایجاد یک تصویر مناسب از برند است.
جایگاه برند کلید استراتژی بازاریابی است.
جایگاه برند
در مقایسه با رقبا متمایز است؟
برا
طرح توجیهی تولید لباس
شرکت کام برای ایجاد یک کارگاه تولید لباس درجه ممتاز ( لباس مردانه لاکچری / لاکشری luxury  ) برای رده سنی 18 تا 45 سال. این شرکت با مشاوره ما ، نه فقط به دنبال تولید لباس مردانه خواهد بود بلکه تبلیغات برند خود را نیز بر اساس یک طرح توجیهی ( بیزینس پلن ) طرح کسب‌وکار تجاری Business Plan  انجام خواهد داد. م.ف مدیرعامل این مجموعه از ما درخواست نمود تا طرح توجیهی تولید پوشاک مردانه به‌گونه‌ای تحلیل و تدوین گردد که در کوتاه‌مدت بتواند
مشتری راغب Lead
فروشنده در طول روز با مشتریان زیادی در ارتباط است و مدیر فروش دائم به فروشنده تاکید می‌کند که این فرد که تماس گرفت یا مراجعه نمود ، مشتری است . البته منظور مدیر فروش ، ” مشتری راغب ” است که یک گام در قیف فروش به خرید نهایی نزدیک‌تر از ” مشتری بالقوه ” است. اما چرا فروشنده نمی‌تواند به مشتری راغب خود بفروشد ؟
معمولا مدیرعامل یا مدیر فروش با فروشنده بحث می‌کند که واحد بازاریابی یا شخص بنده کلی تلاش نموده‌ایم ( از طریق تبلیغ
پنج عنصر کلیدی برند
هنگامی‌که در مورد ” برند ” یا ” برندینگ ” فکر می‌کنید به چه می‌اندیشید ؟ آیا نام تجاری است ؟ آیا عبارت کوتاه Tagline است ؟ ظاهر وب‌سایت شما است ؟ شاید لوگوی معروف شماست ؟
بله ، همه این عناصر مهم هستند، اما تمام این‌ها سطح قابل لمس چیزی که برند می‌پنداریم را تشکیل می‌دهند. به عنوان صاحب یک کسب‌وکار ، نمی‌توانید تمام قدرت و وزن برند خود را بر گردن لوگو گماشته و بار برند را  شانه او بی‌اندازید.
برند عبارت است از داستا
مقایسه هویت برند با تصویر برند
Brand Identity vs. Brand Image

هویت برند
تصویر برند

هویت برند از منبع اصلی و خود شرکت سرچشمه می‌گیرد
تصویر برند توسط مصرف‌کننده یا دریافت‌کننده کالا ادراک می‌شود.

پیام برند با هویت برند گره‌خورده است.
پیام برند در قالب تصویر برند توسط مصرف‌کننده گشوده می‌شود.

معنای کلی هویت برند این است شما واقعا که هستید؟
معنای کلی تصویر برند این است که بازار چگونه شما را درک کرده است؟

طبیعت آن ماده‌گرا یا استراتژیک است
طبیعت آ
تصویر برند دیدگاه فعلی مشتریان در مورد یک نام تجاری است.
می‌توان تصویر برند را به عنوان یک مجموعه منحصربه‌فرد از ارتباط بین ذهنیات مشتریان هدف تعریف کرد. حاکی از آن است  که نام تجاری در حال حاضر چه ویژگی‌هایی دارد. این مجموعه‌ای از باورها در مورد یک نام تجاری خاص است. به طور خلاصه، می‌توان گفت چیزی جز ادراک مصرف‌کنندگان در مورد محصول نیست. این شیوه‌ای است که یک نام تجاری خاص در بازار جایگاه یافته است. تصویر نام تجاری انتقال ارزش عاطفی ا
طرح توجیهی خدمات آنلاین
طرح توجیهی خدمات آنلاین ( طرح توجیهی دفتر کار آنلاین ) برای شرکت ماجا تهیه شد .
شرکت ماجا یک شرکت استارت آپ کمپانی است که برای طراحی و معرفی برنامه‌های مدیریت کسب و کار به صورت آنلاین تاسیس شده است. ماجا با توانمندی های خود در حال معرفی محصولی تحت عنوان ” دفتر مدیریت آنلاین ” است که ایده آن را در آمریکا ثبت نموده است. دفتر مدیریت آنلاین به کسب و کارها و افراد حقیقی و حقوقی اجازه میدهد تا همه جا در دسترس باشند.طرح توجی
تولید محصولات آرایشی و بهداشتی
طرح توجیهی ( بیزینس پلن ) طرح کسب‌وکار تجاری Business Plan شرکت آلفا برای راه‌اندازی یک کارخانه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی توسط تیم مشاوران مدیریت ایران تدوین شد. محصولات شرکت آلفا تحت لیسانس شرکت لام آمریکا  (دارای  FDAA) و مبتنی بر تولید محصولات آرایشی و بهداشتی برای افراد معمولی و ورزشکاران بوده و برای توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی خود از شبکه پخش و توزیع چندوجهی بهره خواهد برد.
این شرکت به دنبال جذب سرما
طرح توجیهی پرورش قوش
شرکت اسمای با توجه به قوانین کشور ، تصمیم به سرمایه‌گذاری بر ” تکثیر و پرورش پرندگان وحشی در اسارت ” گ است و برای توجیه برنامه خود نزد سازمان محیط‌زیست ، از این مجموعه برای تهیه ( بیزینس پلن ) طرح کسب‌وکار تجاری Business Plan خود به مراجعه نمود. نموده است. این طرح توجیهی بر پرورش قوش متمرکز خواهد بود.
تیم مشاوران مدیریت ایران با توجه به آنکه تکثیر و پرورش پرندگان وحشی در اسارت با اهداف احیاء زیست‌بوم‌های آسیب‌دیده،
طرح توجیهی شرکت هواپیمایی Airline
شرکت سام.سی برای تاسیس یک خط هواپیمایی جدید نیاز به معرفی استراتژی حضور در بازار ایران و جذب سرمایه‌گذار داشت، برای این منظور به تیم مشاوران مدیریت ایران مراجعه تا برای آنان یک طرح توجیهی ( بیزینس پلن ) طرح کسب‌وکار تجاری Business Plan تهیه نماییم.

خلاصه اجرایی
عوامل و نیروهای اثرگذار در بازار موافق تاسیس خطوط هواپیمایی برای پاسخ به تقاضای روزافزون برای سفرهای داخلی و خارجی هوایی است. مشتریان به دنبال دریافت خد
عکس آقای خامنه ای

آخرین مطالب